آموزش سئو تکنیکال

ساخت وبلاگ

آیا می‌خواهید سئوی ووکامرس خویش را بهبود ببخشید، آموزش سئو تکنیکال البته مطمئن نیستید که چه‌گونه آغاز به فعالیت فرمائید؟ seo موتور کاوش (بهینه سازی) برای مغازه کسب و کار الکترونیکی شما مساوی این میباشد که شخصی در هر کناره خیابان در دنیای حقیقی و واقعی بایستد و تابلو هایی با اسم دکان شما بچرخاند. در صورتی‌که مغازه ووکامرس خویش را از نظر seo با صرفه نکنید، فروش متعددی را از دست می دهید. ما این راهنمای سئوی ووکامرس را برای امداد به شما در بهبود seo وبسایت ووکامرسی و جذب مشتری بیشتر ساخت کرده ایم.

پیش از آغاز ، بیایید اصول را مرور کنیم.

ووکامرس چیست؟
ووکامرس یک پلاگین کسب و کار الکترونیک منبع گشوده میباشد آکادمی رایا پارس که برای وردپرس ایجاد شده است. ووکامرس به شما قابلیت می‌دهد از قدرتمندترین سیستم مدیر محتوا (CMS) یعنی وردپرس به کار گیری فرمائید و از آن برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی به کارگیری نمائید. به جهت ماهیت منبع گشوده، میتوانید آحاد جنبه های دکان خویش را فردی سازی نمایید و به راحتی اپ های افزودنی سفارشی بسازید.

پیش از فعال‌ساز‌ی یک فروشگاه اینترنتی، بیشتر مبتدیان معمولاً می‌پرسند آیا ووکامرس با seo سازگار میباشد میباشد؟

آیا ووکامرس با بهینه سازی سازگار میباشد؟
ووکامرس بسیار سازگار با بهینه سازی میباشد. با این اکنون، به صورت جدا میتوانید از پلاگین ها و تکنیک ها برای بهبود بیشتر بهینه سازی وب سایت ووکامرس به کار گیری فرمایید.

وقتی که با ووکامرس یک فروشگاه اینترنتی فعال سازی می‌کنید، این شما میباشید که میتوانید مواقعی مانند پوسته، تولید ها، توضیحات، تصاویر و بقیه مطالب را در مغازه خویش اضافه نمائید. شما مسئول seo آحاد محتوایی که اضافه می‌کنید، میباشید.

سئوی ووکامرس یک پروسه مداوم میباشد what is seo و شما می بایست آن را مراقبت نمائید تا به صورت آراسته شاهد رویش واحد سنجش بازدید و فروش خویش باشید.

اکنون ممکن میباشد از خویش بپرسید که برای طراحی درست یک استراتژی اثرگذار سئوی ووکامرس به چه مواقعی نیاز داریم؟

راهنمای سئوی ووکامرس ما می‌تواند به شما یاری دهد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 85 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 15:47

صفحه ها خطای 404 یک کدام از تعالی ترین خطاها سایت هاست و در صورتی‌که به بازخوانی های خویش در Google Search Console رجوع نمایید ،  آموزش سئو تکنیکال مطمئنا  تعدادی آیتم را پیدا خواهید کرد. این ها بایستی برطرف شوند چون Google از این اشتباه ها خوشش نمی آید: آنان‌را تحت عنوان علامت ای از حفظ اشتباه می‌داند و بازدید کنندگان از این نادرست حیران میگردند. خطاهای 404 اکثر اوقات زمانی فیس میدهد که ورقه یا این که پست درخواستی از وبسایت حذف گردیده و URL هدایت نشده میباشد.

برای ریدایرکت صفحاتی که خطاهای 404 را به برگه مربوطه یا این که برگه اساسی هدایت میکنید، از شماره 301 به کار گیری نمائید. بعضی وقت ها، آکادمی رایا پارس ممکن میباشد شیوه دیگری را ترجیح دهید: معین کردن برای موتور های جست و جو  و یوزرها که‌این برگه با تغییر‌و تحول مسیر 410 حذف گردیده‌است. سبب ساز میگردد آنها بدانند که شیت برنمی خواهد شد و براین اساس میتواند کاغذ را از فهرست حذف نماید.

 

451 محتوا به دلایل رسمی در دسترس وجود ندارد
در حالتی‌که تا کنون بد شانسی آوردید که با یک فرمان قضایی فرمان داده گردیده تا یک ورقه را حذف نمایید یا این که درصورتی که اخطار و درخواست حذف را اخذ کردید، به ورقه حذف گردیده یک هدر 451 بدهید. این به موتور های جست و جو میگوید که اینجا پستی وجود داشته و شما میخواهید این درخواست را برآورده نمائید.

ریدایرکت  REGEX
در صورتی یک بهینه سازی شغل حرفه‌ای می‌باشید و نیاز به تغییر تحول مسیرهای غامض دارید، ممکن میباشد مورد نیاز باشد از هدایت های REGEX به کارگیری  نمائید. با موردها معمولی، شما یک URL منبع واحد و یک URL مقصد انتخاب میکنید. what is seo از جمله می‌توانید برای جابجایی مجموع دسته های URL که مشمول یک کلمه و واژه کلیدی به جای نو می‌باشند، یک گزینه واحد ساخت فرمائید. این قادر است در هنگام عمل روی یک پروژه وسیع seo و seo، مقدار متعددی در وقت شما‌را صرفه جویی نماید.

با این درحال حاضر، شما تنها بایستی از REGEX به کارگیری نمایید، چون میدانید چه کاری جاری ساختن می دهید زیرا آنها به راحتی وبسایت شما‌را حاد می نمایند.

با Yoast بهینه سازی Premium ریدایرکت ها را مدیر نمایید.
مطمئنا می‌توانید ریدایرکت های خویش را بر روی سرور برطرف نمائید یا این که از ابزارهای دیگری استعمال فرمایید، البته تحت عنوان مخاطب یواست seo پریمیوم ، شایسته ترین ابزار ممکن را برای شغل با تغییر‌و تحول مسیرها در دست دارید. رئیس تغییر و تحول مسیر در Yoast سئو Premium  به شما یاری می نماید شیت صحیح را تهیه نمائید، و هر مجال که شیت ای را حذف یا این که جابجا میکنید، Yoast بهینه سازی از شما میپرسد که به چه شکل آن را معالجه نمایید: آیا می بایست 301 یا این که 410 داشته باشد؟ یا این که شاید 451؟ مدیریت تغییر تحول مسیر از هدایت های 301، 302، 307، 410 و 451 امان می نماید، همگی این ها به راحتی مدیر گردش شغل دارا هستند.

Yoast بهینه سازی یک پلاگین قوی میباشد و پیکربندی متعددی دارااست که شما می بایست یک کدام از یک کدام از آنها‌را اعمال دهید. نگاهی به راهنمای ما در زمینه ی کیفیت نصب و راه‌اندازی پلاگین Yoast سئو در وردپرس بیندازید.

فعالیت با ریدایرکت در وردپرس
فعالیت با ریدایرکت در وردپرس برای بخش اعظمی از بهینه سازی کاران یک عمل روزمره میباشد. نوشته‌ی‌علمی ریدایرکت در وردپرس مورد های متفاوت جهت هدایت دوباره صفحه های را ذکر کرده و طریق و مجال به کار گیری از آنها‌را به شما آرم داده میباشد. البته در تعیین توجه فرمائید! و هنگام جابجایی به دامنه تازه، مجموع تارنما خویش را 302 نکنید، چون ایرادات بدون شوخی در این مورد ساخت و ساز خواهید کرد. به آنچه می‌خواهید به جاری ساختن برسانید تصور کنید و آن‌گاه مطلوب ترین نحوه را تعیین نمائید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 75 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 16:06

وبسایت شما یک بودجه مهم برای بیزنس میباشد. این مورد به ویژه در امر بازاریابی و ساخت لید درستی می نماید. آموزش سئو تکنیکال البته برای اینکه شغل هنگفت ایجاد لید برای شما صورت بپذیرد، می بایست برای مشاهده کرد با صرفه خواهد شد. بیشتراز این، وبسایت وردپرس شما می بایست برای کلیک کردن با صرفه خواهد شد. و به همین استدلال میباشد که شما می بایست بدانید که CTR چیست و چه گونه CTR یا این که نرخ تبدیل خویش را در وردپرس ارتقاء دهید.

پیش از رسیدگی راهبردهایی که میتوانید برای ارتقاء و بهبود نرخ کلیک وبسایت وردپرسی خویش استعمال نمایید، بیایید مختصراً نظارت کنیم CTR چیست و چرا اساسی میباشد.

CTR چیست ؟
Click-through rate، که به اختصار CTR گفته می‌شود، آکادمی رایا پارس به درصدی از جستجوگرانی که روی حاصل کاوش در صفحه ها نتیجه ها موتور کاوش (SERP) کلیک می نمایند، اطلاق میگردد.

وقتی که تارنما یا این که برگه اینترنت شما جايگاه نیکی استخراج کرد، معضل آینده ارتقاء CTR میباشد. چنانچه اشخاص کلیک نکنند، وب سایت شما بازدید کنندگان نفیس خویش را از دست میدهد.

چرا CTR برای توفیق تارنما وردپرس شما اصلی میباشد؟
در پی نوشته ی علمی ctr چیست، بگذارید یک سری برهان برای عنایت آن بیاوریم:

به ارتقاء سکو شما یاری می نماید. what is seo یک کدام از عواملی که موتورهای کاوش برای مرتبه بندی وبسایت ها استعمال می نمایند، تعداد بازدیدکنندگان یک ورقه میباشد. هرچه تعداد بیشتری از اشخاص روی سایت شما کلیک نمایند، موتورهای کاوش بیشتر آن را پر ارزش میدانند. در فیض، آن را فراتر قرار می‌دهند.
CTR بالا برای کسب و کار اثرگذار میباشد. هرچه اشخاص بیشتر به تارنما شما مراجعه نمایند، شانس ایجاد لید بیشتر و در غایت تعداد مشتریان ارتقا مییابد.
به این ترتیب CTR شما اساسی میباشد. و شما می بایست هر کاری در‌حد دارید برای ارتقاء نرخ کلیک اعمال دهید، مخصوصاً در حالتی که میخواهید از روش وردپرس درآمد دستیابی نمائید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 76 تاريخ : شنبه 29 مرداد 1401 ساعت: 16:02

وب بر روی بستر وسیع ای از لینک و پیوند های گوناگون تاسیس شده است. آموزش سئو تکنیکال فارغ از آنان، ما یک برگه نابسامان از صفحه ها انقطاع گردیده خوا‌هیم داشت که یافتن و پیمایش آنها هم برای آدم ها و هم برای ربات های جست و جو گر طاقت فرسا میباشد. در‌این نوشته‌علمی به لینک و پیوند سازی فرنگی و اثر آن بر سئوی وبسایت می‌پردازیم.

لینک و پیوند های صفحات اساسی به مراتب بیشتر از دیگر لینک و پیوند ها در بستر وب التفات دارا هستند به گذر زمان فرصت لینک و پیوند هایی که قیمت کمتری دارا هستند ارزششان بیشتر می‌گردد و خویش آنها تبدیل به یک پیوند کاغذ اساسی میشوند و بها آن در موتور های جست و جو ارتقاء پیدا می نماید

لینک و پیوند فرنگی چیست؟
لینک و پیوند های فرنگی (که به آن بک پیوند نیز گفته میگردد ) یک نوع از پیوند میباشد و وقتی که استفاده کننده بر روی آن کلیک می نماید آکادمی رایا پارس از آن کاغذ به یک شیت مقصود دیگر که در کد نام برده هدایت می گردد. که پیوند سازی فرنگی با افزودن قطعه کدی مانند این مثال، به کد های یک برگه انجام می‌شود:

 Your text (anchor text) goes here

هر لینک و پیوند فرنگی دربرگیرنده یک بک لینک و پیوند میباشد ، what is seo که به یک شیت غرض که در یک وبسایت دیگر جای دارد اشاره می نماید. که معمولا این وبسایت ها بر روی یک هاست دیگر قرار دارا‌هستند .

در بهینه سازی ، اصطلاح “لینک و پیوند فرنگی” معمولاً به لینک و پیوند هایی گفته می‌شود که در سایت های دیگر تشکیل‌شده و به دامنه شما گشوده میگردند. این “لینک های فرنگی” یا این که بک لینک و پیوند با اعتنا به کیفیت مدد از جايگاه بندی کاغذ شما ، از دید وسعت ، چگونگی و مرتبط بودن اندازه گیری می‌شوند.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 69 تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت: 14:59

برای ساخت‌و‌ساز تارنما مپ، چنانچه پلاگین Yoast را از گذشته دارید، احتمالاً وب سایت مپ را هم دارید. ولی در صورتیکه به هر دلیلی وبسایت مپ خویش را ندارید، آموزش سئو تکنیکال روی اسم پلاگین Yoast در منوی وردپرس خویش کلیک فرمائید. بعد در نصیب  “XML Sitemaps”  آیتم “On” را گزینش فرمائید تا این قسمت فعال گردد.

در همین نصیب روی پیوند “مشاهده نقشه تارنما” کلیک نمائید تا به نصیب وب سایت مپ هدایت گردید.

البته ممکن میباشد پلاگین Yoast را در وردپرس خویش نداشته باشید. در‌این حالت به نشانی  yoursite.com/sitemap.xml  بروید. آکادمی رایا پارس در‌حالتی که وب سایت مپ تا قبل از اینً تشکیل‌شده باشد، اینجا می‌توانید پیدا فرمایید. در صورتیکه هم اینجا وبسایت مپی نباشد، یعنی بایستی وب سایت مپ خویش را بسازید.

اضافه کردن وب سایت مپ به گوگل
هم اکنون که وبسایت مپ خویش را دارید، به سراغ گوگل بروید. در حالی که URL تارنما مپ را اسکن نموده اید، مورد “Sitemaps”  را تعیین نمائید.

آن‌گاه نشانی تارنما مپ را در نصیب معین گردیده Paste کرده و “Submit” را بزنید.

شغل به آخر رسید و وبسایت مپ شما برای گوگل ابلاغ شد.

تا اینجای عمل فرآیند فعال سازی سرچ کنسول را برای تارنما مد نظرمان دیدیم. ولی در پی راهنمای جامع طریق فعالیت با گوگل سرچ کنسول با قابلیت و امکان ها و تجهیزات فوق العاده سرچ کنسول و روش عمل با آن ها بیشتر آشنا می شویم.

راهنمای جامع سرچ کنسول:  استعمال از سرچ کنسول برای سئو seo
 درین بخش از راهنمای جامع سرچ کنسول، به قسمت های گوناگون سرچ کنسول میپردازیم که می‌توانند what is seo موقعیت وبسایت را از جنبه های متعدد نظارت نمایند. در واقع به یاری این امکان ها می‌ توانید ایرادات سئوی وب سایت خویش را شناسایی و رفع فرمائید. قابلیت و امکان های بلندتر سرچ کنسول برای بهود seo دربرگیرنده مورد ها پایین میباشند:

Index Report: ارائه گزارش حالت ایندکس سازی وب سایت.
URL Inspection: نظارت این که برخی از صفحه ها خاص از حیث فنی در چه قوانینی میباشند.
Report Overview: تحقیق همت کلی تارنما.
Performance Report: بررسی طرز تلاش صفحه های وبسایت.
Link Report: ارائه گزارش از پیوند های داخلی و فرنگی.
به‌دنبال درباره هریک از قابلیت و امکان ها بیشتر توضیح می‌دهیم. ولی پیش از آن، خوب میباشد یک اشنایی کلی با گزارش ها، شاخص ها و داده های سرچ کنسول داشته باشید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 76 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 16:08

ساختار عالی برای یک سایت مسافرتی دارنده خصوصیت های پایین میباشد:

یک برگه فرود منحصر به فرد برای هر شهر
یک کاغذ فرود منحصربه‌فرد برای هر حیطه خاص
برای انکه ریلکس خیس بتوانید ساختار وبسایت توریسم خویش را تجسم نمائید نمودار چون را برای شما اماده کردیم.

در‌صورتی‌که از وردپرس به کار گیری می‌کنید ،  آموزش سئو تکنیکال به احتمال زیاد صفحه های “شهر / حیطه” شما تیم بندی می‌شوند (صفحه های آرشیو). آموزش سئو تکنیکال صرف حیث از سیستم دلیل ، شما می بایست یقین نتیجه ها فرمائید که‌این “صفحه های مقصد” seo گردیده اند.

این بدان معنا میباشد که آن‌ها بایستی دارنده عنا وین مخصوص ، محتوای مخصوص ، برچسب های مطلوب H1 باشند که در نقشه وب سایت ارسال گردیده به Google وجود دارااست و همینطور مختصات جان دار برای ناحیه خاص را به اکران می‌گذارد.

همینطور بایستی به URL برگه دقت ویژه گردد. آکادمی رایا پارس توصیه میکنیم مسلما نوشته‌ی علمی اموزش seo وردپرس را تفحص نمائید تا مشاهده کرد بهتری به موضوعات ارائه گردیده در‌این برگه داشته باشید.

شماره 4 – به کار گیری از عنوان ها منحصربه‌فرد
استعمال از عنا وین منحصر زمانی که تعداد متعددی خصوصیت شبیه در سایت خویش دارید مقداری ایراد میباشد. هنگام ایجاد کرد تیتر ورقه، به خصوصیت هایی تصور کنید که ان برگه را منحصر و متعدد از سایر می نماید.

یک ورقه بهتر دارنده موردها ذیل میباشد:

تفصیل ظریف
آلبوم تصاویر بی نیاز با عکس های با کیفیت بالا
تجهیزات و سرویس ها ارائه گردیده
بها و روز‌نگار در دسترس باشند
داده ها تماس
چت زنده
محتوای ورقه می بایست اختصاصی باشد. یکی شایع ترین ایرادات تارنما های مسافرتی نشر محتوا میباشد. برای هدف ها بهینه سازی و برای تجربیات عالی استفاده کننده ، می بایست محتوای خویش را تا آنجا که ممکن میباشد متمایز نمائید. یک راه و روش بهتر این میباشد که به مکان ذکر حقایق (که پیش از اینً در وبسایت های دیگر منتشر گردیده‌است) ، مشخصات را مانند یک قصه تعریف فرمایید.

به کارگیری از TABS در صفحه ها خویش برای سازماندهی عالی محتوا امری طبیعی میباشد البته می بایست بدانید که گوگل احتمالاً آن محتوا را نادیده می‌گیرد یا این که بها کمتری به آن میدهد.

در شرایطی‌که محتوای یک ورقه به ​​شکل پویا ایجاد گردیده باشد، یعنی یوزرها برای دیدن ساخت محتوا مجبورند روی دکمه ای کلیک نمایند، what is seo این فرمان تماماً نادیده گرفته میشود.

برای seo وبسایت توریسم و داشتن یک کاغذ با صرفه خیس همت فرمایید ارزشمندترین محتوای خویش را برای Google و یوزرها مدام قابل مشاهده نگه دارید. زمانی که سایت شما از دسته خاصی از لغت ها کلیدی به کار گیری می نماید ، ترافیکی اخذ می‌کنید که مربوط به آنچه شما ارائه می دهید وجود دارااست و احتمال دسترسی فرد به خدماتی که شما ارائه می دهید بیشتر میباشد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 71 تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1401 ساعت: 16:38

داشتن معماری سازگار تارنما
وبسایت ها می بایست از یک طرح منظم و سازمان یافته به کار گیری نمایند. با طراحی نقشه های تارنما XML و HTML ، آموزش سئو تکنیکال مرور سایت های خویش را برای crawler های اینترنت آسوده نمایید.

در اختیار گرفتن کردن اقتدار پیوندهای داخلی
برای به حداکثر رساندن قیمت پیوندهای داخلی از یک استراتژی بدون نقص لسنک داخلی استعمال نمائید. خلال این، آکادمی رایا پارس همینطور بایستی احتمال خطاهای 404 را که منجر ساخت ضرروزیان در امکان خزیدن تارنما شما می‌گردد ، کاهش دهید.

 معمولی نگه داشتن وبسایت ها
به پوسته های سازگار با تلفن همراه که مجال بار گذاری با صرفه گردیده را آرم میدهند، پایبند بمانید. با این شغل ، what is seo سایت های خویش را معمولی و لبریز سرعت می سازید و به خزنده ها اذن می دهید تا آنان را در دست کم مجال کپی نمایند.

لود تروتمیز محتوای تازه
خزنده ها دوست دارا‌هستند محتوای نو و جدید را در یک تارنما مشاهده نمایند. با دادن چیز نو به آنان ، کراولر ها را به وبسایت های خویش گشوده گردانید. درین فرآیند میبینید که درجه بندی موتور کاوش به صورت مداوم نو میشود و بهبود می‌یابد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 76 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 15:41

seo  seo وبسایت برای موتورهای کاوش می باشد. در پروسه seo قابل فهم و شعور کردن داده ها وب سایت برای موتورهای کاوش از عنایت شامل است. آموزش سئو تکنیکال با شعور درست محتوا بوسیله موتورهای کاوش رابطه میان کلمه کاوش گردیده مرتبط و محتوای تارنما راحتتر برقرار شود.
التفات متا تگ ها در seo
به کدهای پایین توجه نمایید:

کد هایی که در ابتدا مشاهده می کنید. کد هایی متا می‌باشند که در کلیه تارنما ها کاربرد دارا هستند. بکارگیری این کدها قادر است به سئو وب سایت برای گوگل و دیگر موتورهای کاوش یاری دهد. درصورتی که بخواهیم این موضوع را بشکافیم می‌توانیم بگوییم که :
در او‌لین خط charset="UTF-8" نوع کاراکتر های وبسایت UTF-8 قید گردیده‌است. عدم گزینش نوع کاراکتربندی وبسایت می تواند هنگام درج داده ها فارسی روی دکمه ها و بقیه ابزارهای هیبت ها ایراد ساخت و ساز نماید و خوانایی وبسایت را کم کند.
در خط دوم name="description"  ما توضیحات کلی در ارتباط محتوای کاغذ داده ایم. این توضیحات می تواند در یک یا این که دو گزاره کوتاه داده خواهد شد آکادمی رایا پارس و به گوگل برای شعور قضیه محتوا امداد می نماید. متا توضیحات ممکن میباشد در برگه حاصل کاوش اکران داده گردد. همینطور در کمپین های تبلیغاتی در شبکه های عمومی نیز به اکران گذارده می شود. بدین ترتیب قادر است در جذب کاربر بسیار اثر گذار باشد.
در خط سوم name="keywords"  لغات کلیدی مرتبط به متن درج گردیده اند. این عبارات کلیدی به گوگل در فهم و شعور لغت ها کلیدی اساسی مد لحاظ متن یاری می نمایند.
خط آن گاه name="author"   اسم تالیف کننده را درج نموده است. what is seo این داده ها برای ساخت رابطه میان وبسایت و شبکه‌های‌اجتماعی دارای اهمیت میباشد.
در خط پایان name="viewport"  شیوه اکران وبسایت در دستگاه های گوناگون معلوم گردیده است. سوای این کد تارنما در تلفن همراه و تبلت و یا این که در تلویزیون های هوشمند به صحت به اکران گذارده نمیشود.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 75 تاريخ : يکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت: 17:01

اکثر زمان ها به وب سایت هایی که زیر اثر الگوریتم گوگل شخص Fred قرار میگیرند. توصیه میشود که پیوند های فرنگی خویش را حذف نمایند. آموزش سئو تکنیکال این درحالی میباشد که وب سایت هایی که بدلیل محتوای بی چگونگی پایین اثر الگوریتم گوگل شخص Fred قرار گرفته اند با این راه حل از خطاها ساخت و ساز گردیده رها نمیشوند.

تارنما های فراوانی می باشند که اعتبار بالایی از حیث چگونگی محتوا نزد مخاطبان خویش دارا هستند و مجموع درآمدهای وب سایت هم از فروش لینک و پیوند های تبلیغاتی شکل می‌گیرد و هیچ سیرتکامل مشکلی هم با الگوریتم گوگل شخص Fred پیدا نمی‌کنند. سود ای که از این جمله می اقتدار گرفت این میباشد آکادمی رایا پارس که الگوریتم گوگل شخص Fred صرفا بر پایه ی لینکهای یک تارنما در باره آن قضاوت نمی نماید.

در شرایطی که سایتی بوسیله گوگل شخص Fred پایین اثر قرار گیرد. نباید فقط به تعداد لینکهای تبلیغاتی دقت کرد. محل قرار گیری پیوند ها هم بسیار اصلی میباشد. درصورتی که در سایتی بعداز هر کدام یا این که دو گزاره یک تبلیغ درج خواهد شد. به وضوح میتوان این قضاوت را در باره آن داشت که محتوای تارنما به آرزو کلیک استفاده کننده بر روی این محتوا ها تاسیس شده است. چون که قاعدتا کاربر می خواهد مقاله یک کاغذ از وبسایت را بصورت دارای انسجام و به هم پیوسته بخواند.

در حالتی‌که می‌خواهید در وبسایت تبلیغاتی قرار دهید. جای مشخصی برای تبلیغات در حیث گرفته و مجموع تبلیغات را در به عبارتی نصیب درج فرمائید. و از قرار دادن تبلیغات فی مابین متن بصورت پی درپی به شدت خودداری کنید.

تارنما های متعلق به محتوا و الگوریتم گوگل شخص Fred
اکثری از وبسایت های محتوا مبنا در عالم به شدت what is seo به تبلیغات متعلق میباشند. اکثر اوقات این وب سایت ها نیز هیچ گاه پایین اثر الگوریتم گوگل شخص Fred نبوده اند و بعدا هم پایین اثر آن قرار نخواهند گرفت.

در صورتیکه وب سایت مشتریان شما محتوا شالوده میباشد و ذیل اثر الگوریتم گوگل شخص قرار گرفته میباشد بایستی اعتنا نمائید. که تبلیغات صرفا برهان جریمه شدن وبسایت وجود ندارد. بلکه گوگل از محتوای صفحه های وب سایت مشتری شما اینگونه فیض گرفته میباشد که وبسایت ارزشی برای استفاده کننده حقیقی و واقعی ندارد.

اثر پیوند ها بر الگوریتم گوگل شخص Fred
شاید فکر کنید که الگوریتم گوگل شخص Fred قرار میباشد به تعداد لینک و پیوند ورودی و خرورجی وب سایت اعتنا نماید و مبنی بر آن به چگونگی تارنما نمره دهد. ولی ابدا اینگونه وجود ندارد. الگوریتم گوگل شخص در سنجش لینکها نیز به چگونگی عنایت می دهد و خیر تعداد، یعنی آنکه شما می‌توانید تعداد متعددی پیوند خروجی داشته باشید البته الگوریتم گوگل شخص Fred مشکلی با وب سایت شما نداشته باشد.الگوریتم گوگل شخص Fred تحقیق میکند که پیوند هایی که در ورقه جای دارد برای استفاده کننده اصلی میباشد و یا این که آنکه شما فقط از لینک و پیوند ها برای جابجایی مخاطب به یک وبسایت که منافع دنیوی بیشتری برای شما داراست استعمال می‌کنید. در صورتیکه الگوریتم گوگل شخص Fred تشخیص دهد که پیوند های تارنما صرفا برای گوگل و seo دارای اهمیت میباشد و برای مخاطبان وبسایت ارزشی ندارند. وبسایت مبتلا ایراد گردد.

گوگل به لینک و پیوند های وب سایت نگاه سختگیرانه ای دارااست و بوسیله لینک و پیوند ها شرکای بی چگونگی وبسایت ها را شناسایی و جریمه میکند. این مسئله در زمینه‌ی وب سایت هایی که به وسیله یک وب لاگ تبلیغ می شوند و هدفی جز درآمدزایی از فروش تبلیغات ندارند بیشتر راستگو میباشد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 91 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 17:03

در سال 2013 گوگل تصمیم گرفت که تنها httpsها را در لیست اکران سود جست و جو نشانه دهد. این تصمیم نیکی بود؛ آموزش سئو تکنیکال چراکه سطح امنیت یوزرها را ارتقاء می بخشید. از طرفی ناگهان داده های مرتبط با کلمه ها کلیدی بی بها در گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) نیز نابود شد و هنگامی در‌این ابزار جست و جو می کردیم، با تصویر پایین زیاد رو به رو می شدیم:

ولی خوشبختانه فعلا یک طریق بی آلایش برای برگرداندن بعضی از داده های گوگل آنالیتیکس وجود داراست و آن لینک و پیوند کردن گوگل آنالیتیکس با سرچ کنسول میباشد. برای این عمل کافیست پروسه تحت را طی فرمائید:

گوگل آنالیتیکس خویش را گشوده نمایید. آکادمی رایا پارس بعد آیتم “Admin” را گزینش نمایید.

روی آیتم “Property Settings” کلیک فرمائید.

درین پنجره تا تحت شیت اسکرول نمائید تا به آیتم ” Adjust Search Console” برسید . what is seo روی آن کلیک فرمایید.

بعد روی آیتم “Add” کلیک فرمائید.

مجدد برگه را اسکرول فرمائید تا نشانی وبسایت خویش را پیدا نمایید. آنگاه جعبه خرد کنار آن را تیک بزنید و “Save” را گزینش نمایید.

شغل به آخر رسید و گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول برای سایت شما با هم پیوند گردیده‌اند. حال میتوانید مقادیر impression و داده های مرتبط با کلیک های یوزرها مشاهده کنید:

مقادیر Impression، داده ها کلیک ها، CTR  و داده های مرتبط با حالت مملکت:

و مهمترین نصیب آنالیزها، یعنی داده های مرتبط با کلمه ها کلیدی:

مرحله چهارم: آنالیز کردن ایرادات امنیتی
گام بعدی برای فعال‌سازی سرچ کنسول نیز نظارت این میباشد که آیا تارنما مد حیث از بابت امنیت، مشکلی که به سئوی وب سایت ضربه بزند دارااست یا این که خیر؟ برای شیوه عمل با گوگل سرچ کنسول درین مرحله نیز روند پایین را پیش بگیرید:

روی آیتم “Security Issues ” کلیک فرمایید.

با کلیک روی آیتم بالا می بایست ملاحظه کنید که پیام گوگل برای شما چیست؟ در بیشتر مفاد پیام پایین را می‌بینید. در شرایطی‌که این پیام را اخذ کردید، یعنی وبسایت شما ایراد امنیتی ندارد.

مرحله پنجم: افزودن تارنما مپ
واپسین مرحله، افزودن وب سایت مپ به سرچ کنسول میباشد. اما می بایست اشاره کنیم که در صورتیکه وب سایت کوچکی دارید، معمولاً نیازی به اضافه کردن وبسایت مپ ندارید. ولی برای وب سایت ها بزرگتر (مثل وب سایت های کسب و کار الکترونیک یا این که وب سایت هایی با هزاران ورقه) اضافه کردن وب سایت مپ مرحله ای کلیدی به حساب آورده می شود.

در حالتی که وبسایت مپ خویش را دارید که میتوانید بدون واسطه به سراغ گوگل بروید. ولی درصورتی که وبسایت مپ را ندارید، ار راهنمای بخش آجل برای اخذ تارنما مپ خویش به کار گیری نمایید.

ساخت وبسایت مپ
برای تولید تارنما مپ، در‌صورتی‌که پلاگین Yoast را از گذشته دارید، احتمالاً وب سایت مپ را هم دارید. البته در حالتی‌که به هر دلیلی تارنما مپ خویش را ندارید، روی اسم پلاگین Yoast در منوی وردپرس خویش کلیک نمائید. بعد در نصیب  “XML Sitemaps”  مورد “On” را تعیین فرمایید تا این نصیب فعال گردد.

در همین بخش روی پیوند “مشاهده نقشه وب سایت” کلیک فرمایید تا به بخش تارنما مپ هدایت گردید.

البته ممکن میباشد پلاگین Yoast را در وردپرس خویش نداشته باشید. در‌این‌صورت‌ به نشانی  yoursite.com/sitemap.xml  بروید. در صورتیکه تارنما مپ تا قبل از اینً تشکیل شده باشد، اینجا می‌توانید پیدا فرمایید. در صورتی‌که هم اینجا تارنما مپی نباشد، یعنی بایستی وبسایت مپ خویش را بسازید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 284 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 17:00

این طریق میتواند یه خرده سابق گردیده باشد، آموزش سئو تکنیکال البته هنوز هم پاسخ می‌دهد. برچسب ها و یا این که تگ ها به عبارتی کد HTML می‌باشند که در وبسایت شما علامت داده نمی‌شوند، البته برای موتورهای کاوش اصلی میباشند. اولی گزینه برچسب تیتر میباشد. متن این برچسب به عبارتی چیزی میباشد که اشخاص می‌بینند و وقتی که وبسایت شما در سود موتور کاوش ظواهر میشود، روی آن کلیک می نمایند. همینطور این تگ به عبارتی چیزی میباشد که هنگام گشوده شدن کاغذ در مرورگر خویش مشاهده میکنید. آنچه شما در‌این برچسب می‌بینید یک تیتر بدیهی، مختصر و توصیفی برای کاغذ شما میباشد که تا 60 کاراکتر میباشد. هر کاغذ از تارنما شما می بایست دارنده برچسب تیتر منحصر باشد، می بایست خوانا باشد و برخی از لغت ها کلیدی اصلی شما – مانند اسم دسته شما – را دربرگیرنده خواهد شد.

آیتم آینده، تگ توضیحات متا میباشد. این گزینه همینطور بوسیله موتورهای کاوش در صفحه ها نتیجه ها استعمال می گردد. آنچه شما درین تگ می بایست قرار دهید، یک تعریف بدیهی و مختصر از محتوای شیت شما، با ارتفاع حدود 120 کاراکتر تحت عنوان یک قاعده کلی میباشد. این تگ نیز بایستی در هر کاغذ منحصربه‌فرد و قابل قرائت باشد و در آن از کلمه ها کلیدی مصرف شده باشد. ما راهنمای تعیین تگ در وردپرس را پیشتر به شما ارائه داده ایم.

بک لینک و پیوند اخذ فرمایید.
اخذ پیوند از دیگر تارنما ها، تحت عنوان بک لینک و پیوند، برای seo بسیار اساسی میباشند. این به‌این استدلال میباشد که گوگل از وبسایت های قابل اتکا مدد می نماید و یک کدام از رویه های تشخیص قابل پشت گرمی بودن سایتتان این میباشد که بفهمید آیا تارنما های دارای اعتبار دیگر به تارنما شما لینک و پیوند میدهند یا این که نه. هرچه وبسایت های بیشتری به وبسایت شما پیوند داشته باشند، خوب میباشد.

در شرایط ایده آل اخذ بک لینک و پیوند دارای اعتبار از سایت های تبارک که به زمینه سایت شما مرتبط میباشد، قادر است بسیار موثر باشد. البته ما یحتاج وجود ندارد در انتظار اخذ بک پیوند از وبسایت های دارای اعتبار باشید. یقین نتایج نمائید که تمامی شبکه‌های‌اجتماعی شما و هر پلتفرمی که در آن حضور دارید، به وبسایت شما پیوند دارا هستند.  همینطور شما می‌توانید با ساخت پست مهمان در وبسایت های موسیقی دارای اسم و رسم، بک لینک و پیوند اخذ نمائید. با شیوه های بک پیوند سازی آشنا گردید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 84 تاريخ : سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت: 14:16

ما صفحاتی را که محتوای به طور کامل شبیه و یکسان دارا‌هستند آموزش سئو تکنیکال را «محتوای تکراری» می‌نامیم. از جمله صفحه های اسکن گردیده، صفحه ها حاصل جستجوی داخلی و تگ پیج‌ها.

مطلقا شما دلتان نمی‎خواهد موتورهای کاوش وقت‌شان را در صفحه های تکراری وب سایت‌تان بگذرانند و دارایی خزش شمارا به باد بدهند. بدین ترتیب اصلی میباشد که از محتوای تکراری در وبسایت خویش خودداری نمایید یا این که معیار ‌‌‌آن‌ها‌را به دستکم برسانید.

برای برطرف کردن خلل صفحه های تکراری در اینترنت‌وب سایت‌هایی که با وردپرس پیاده سازی گردیده‌اند، شما می بایست محتوایی که نسبت به بقیه محتواهای تکراری بی نقص‌خیس میباشد را نگه‌دارید و محتواهایی که بدون نقص نیستند را حذف نمایید. آنگاه با استعمال از افزونه Redirection و دیگر افزونه‌های ریدایرکت، محتوای دیرین را به محتوای جدیدی که ساخت کرده‌اید ریدایرکت فرمایید.

محتوای بی چگونگی
صفحاتی با محتوای بسیار معدود یا این که صفحاتی که هیچ ارزشی به وبسایت شما اضافه‌‌‌ نمیکنند، محتوای بی ‌چگونگی نامیده میشوند.

صفحه های با محتوای بسیار نادر برای موتورهای کاوش دیدنی نیستند. همت نمائید تعداد ‌‌‌آنها را به دستکم برسانید یا این که در شکل قابلیت تک تک‌شان را حذف فرمائید. یک مثال از محتوای بی چگونگی، نصیب سوال ها متداول با لینک و پیوند‌هایی برای علامت دادن سوال ها و جواب‌ها میباشد، جایی که هر سوال و جواب از روش URL‌های مستقل ارائه‌‌‌ می شوند.

پیوند‌‌های شکسته یا این که ریدایرکت گردیده
لینک و پیوند‌های شکسته، لینک و پیوند‎هایی میباشند که به صفحاتی ارجاع‌‌‌ میدهند که دیگر وجود ندارند. پیوند‌های ریدایرکت گردیده هم، پیوند به URL هایی می باشند که به URL‌‌های دیگر هدایت‌‌‌ می شوند.

پیوند‌های شکسته و زنجیره‌ای وقت گیر از پیوند‌های ریدایرکت گردیده، موتورهای کاوش را به بن‌بست میرسانند.

کارایی نمایید تا مکان ممکن این لینک و پیوند‌ها را در وب سایت خویش به دست‌کم برسانید.

بدیهی میباشد که با اصلاح لینک و پیوند‌های شکسته و ریدایرکت گردیده،‌‌‌ می توانید با‌گاز کسری دارایی خزش وبسایت‌تان را بازیابی نمایید. ضمن بازیابی کراول باجت، شما با این فعالیت میتوانید به صورت قابل توجهی تجربیات کاربری بازدیدکنندگان وب سایت‌تان را بهبود‌‌‌ ببخشید. ریدایرکت و مخصوصا زنجیره‌‌های ریدایرکت، منجر وقتگیر شدن فرصت بار گذاری برگه‌‌‌ می گردد و تجارب کاربری بسیار بدی برای بازدیدکنندگان وبسایت تولید می‌نماید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 75 تاريخ : چهارشنبه 12 مرداد 1401 ساعت: 16:19

همان طور که میدانید جستجوی ارگانیک برای وبسایت شما به اندازه تکنیک های بازاریابی مبلغی بسیار اساسی میباشد. آموزش سئو تکنیکال طبق مطالعات اخیر، 33٪ از بازدید سایت شما براساس پژوهش ها ارگانیک میباشد و شما برای مرتبه بندی در حاصل موتورهای کاوش، بایستی معمای جستجوگرها را حل فرمایید، بایستی بدانید آن‌ها چه طور شغل می نماید و چه کاری بایستی اعمال دهید تا آن‌ها به شما درجه ی بهتری بدند. یک وبسایت با ساختار بهتر، کلمه ها کلیدی مرتبط، برچسب گذاری مطلوب، استانداردهای فنی و محتوای بسیار کیفیت بالا جايگاه ی بالایی را بوسیله ربات های گوگل و بهینه سازی حصول خواهد کرد. هر موتور کاوش (و اکثری از سایت های دیگر) دارنده ربات می‌باشند و ربات گوگل مرتبط با گوگل میباشد. گوگل بات (Googlebot) یک ربات خزنده میباشد که همان معمولی از یک لینک و پیوند به یک لینک و پیوند دیگر سعی بر کشف URL های نو برای فهرست خویش داراست.

پی بردن طریق ی شغل کردن ربات گوگل و رابطه آن با بهینه سازی می‌تواند به شما یاری دهد که بهینه سازی وب سایت خویش را بهبود ببخشید و مرتبه های بالاتری حصول فرمایید. اما این را به خیال و خاطر داشته باشید که با وجود مشابهت ها seo برای ربات گوگل به عبارتی بهینه سازی نمی‌باشد و پاره ای متعدد میباشد چون برای ربات گوگل شغل شما یک سطح عمیق خیس می‌شود. سئو موتور کاوش و یا این که بهینه سازی بیشتر بر روی مراحل سئو برای پاسخگویی به سوال های مخاطب متمرکز میباشد. البته ربات گوگل بر طریق دسترسی خزنده گوگل به تارنما شما متمرکز میباشد. ولی همپوشانی متعددی در بین این دو وجود دارااست.

داشتن شعور بدون نقص کیفیت عمل ربات گوگل در تارنما، برای سئو تارنما شما بسیار اصلی میباشد. بدین ترتیب ما درین نوشته‌ی علمی به شما خوا هیم اعلام کرد که ربات گوگل چیست و چه‌گونه شغل می نماید. همینطور به شما تکنیک هایی را ارائه خوا‌هیم بخشید که با به کارگیری از آنان شما میتوانید وبسایت خویش را برای گوگل بات و بهینه سازی سئو نمائید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 103 تاريخ : سه شنبه 11 مرداد 1401 ساعت: 13:54

هر فرصت کسی از روش صفحه ها نتیجه ها موتور کاوش با اسم مستعار SERP از وبسایت شما بازدید می نماید، آموزش سئو تکنیکال شما ترافیک جستجوی ارگانیک اخذ می‌کنید. خریداری کردن و نگه داشتن یک کدام از نقاط اساسی و سکو های بالا در SERP برای عبارات کلیدی شما عمل معمولی ای نخواهد بود. به همین برهان اکثری از بازاریابان و دارندگان وبسایت برای اخذ بازدید کننده ی بیشتر پول پرداخت می نمایند و حتی‌د‌ر بعضا مورد ها بخش اعظم دارایی ی خویش را به آن تخصیص میدهند. ما در‌پی به شما راه‌حل هایی برای ارتقا ترافیک ارگانیک معرفی خوا‌هیم کرد که دیگر بدون چاره به صرف مخارج بسیار زیاد نباشید.

برای خواننده گان خویش سئو نمایید، خیر برای موتورهای کاوش 
پیش از هر چیز، ویژگی ها خریدار خویش را بنویسید تا بدانید که محتوای خویش را به چه کسی خطاب میکنید. با ساخت محتوای آموزشی کیفیت عالی که گزینه پسند خریداران ایده آل شما قرار گیرد، طبیعتا seo تارنما خویش را بهبود میبخشید .این به‌این معنا میباشد که می بایست موضوعات مهم اشخاص و عبارات کلیدی متناسب با آنها را در محتوای خویش استعمال فرمائید. سئو تنها برای موتورهای کاوش بی بهره میباشد. هنگام تولید محتوا می بایست خواننده‌گان خویش را در حیث بگیرید و برای آنها نیز seo فرمائید.

وب لاگ خویش را منظم نمائید.
بلاگ نویسی شاید موثرترین روش برای ارتقاء بازدید تارنما ارگانیک شما باشد. این قابلیت را برای شما مهیا می نماید تا ترافیک بیشتری از آنچه شما انتظار دارید را وارد وبسایت خویش فرمایید و کاتالوگ بزرگی از محتوای اثرگذار و باصرفه گردیده برای شخصیت را با محوریت بازار شما ساخت‌و‌ساز می نماید.

بقیه افراد را به بلاگ نویسی وب سایت خویش دعوت فرمائید.
بلاگ نویسی مهمان یک ارتباط ی دو طرفه میباشد. خلال ارسال مطالب به بلاگ های دیگر، اشخاص مو جود در حوزه ی خویش را به بلاگ نویسی در وبسایت خویش دعوت نمائید. آنها احتمالاً نوشته‌ی‌علمی مهمان خویش را که می‌تواند خواننده‌گان جدیدی را به وب سایت شما بیاورد، به اشتراک می‌گذارند و به آن لینک و پیوند میدهند. صرفا مطمئن باشید که صرفا محتوای باکیفیت و مهم را فارغ از پیوند های ناخواسته به اشتراک می‌گذارید چون گوگل در کارایی میباشد بلاگ نویسی مهمان کیفیت بالا زیر را در اختیار گرفتن نماید.

محتوای نامناسب را شناسایی و اطلاح نمائید.
محتوای نامناسب محتوایی میباشد که نمی تواند به یک تارنما در استخراج به هدف ها بازاریابی خویش یاری دهد که‌این هدف ها معمولاً ساخت‌و‌ساز ترافیک ارگانیک یا این که تبدیل است. محتوای تا مطلوب میزان دارایی خزیدن را به خویش تخصیص میدهد. میزان دارایی ی خزیدن مرتبط با هنگامی میباشد که موتورهای کاوش تعداد صفحه ها یک وبسایت می‌خزند و این فرصت بسیار باارزش میباشد و خوب میباشد صرف محتوای باکیفیت که احتمال ارتقا درجه را داراست گردد. در شرایطی که تارنما شما دارنده محتوای بی چگونگی بسیار متعددی میباشد، موتورهای کاوش با خزیدن در‌این نوع محتوای بی تاثیر، غرق میگردند و خزیدن مطالب عالی و کیفیت خوب تارنما را رها می نمایند. شناسایی و حذف محتوای بی مداقه دارایی کافی را برای موتورهای کاوش برای جستجوی مهم‌ترین صفحه های و پستهای وب سایت آماده می نماید. این محتوا قادر است در SERP منزلت بهتری داشته باشد و در دراز دوران کلیک های ارگانیک بیشتری بدست آورد.

برای یافتن آنان آغاز از حیث لینک و پیوند دهی، لغت ها کلیدی مرتبط با بازدید و درجه بندی و تبدیل، شایسته ترین محتوای سایت خویش را شناسایی فرمائید. از لغات کلیدی متبوع و مقاله ها مربوط به آنان که ترافیک متعددی را جذب نمیکنند، یک لیست ساخت‌و‌ساز فرمائید.

با به کار گیری از ابزار ها خطاهای بهینه سازی مانند پیوند های وخیم، صفحه ها بن بست و محتوای تکراری را شناسایی فرمایید و اصلاح نمایید. هر یک سری ماه یک توشه این استدلال ها را اجرا دهید تا کوشش تارنما شما برای جذب ترافیک ارگانیک باصرفه گردد و اعتقادوباور نتیجه ها نمائید که وبسایت شما با محتوای بی چگونگی تضعیف نمی‌شود.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 114 تاريخ : يکشنبه 9 مرداد 1401 ساعت: 14:07

پیوند سازی داخلی منجر می گردد تا گوگل بتواند رابطه در میان صفحه های وب سایت را ادراک و برای جايگاه بندی شان خوب تصمیم گیری نماید. آموزش سئو تکنیکال براین اساس هنگامی با عبارات مهم و یا این که موضوعات جانور در تیم بندی ها برای یک شیت یا این که شیت پیوندی را ساخت‌و‌ساز میکنید، به موتور کاوش می فهمانید که منظورتان از درج مسیر ساخت‌و‌ساز گردیده چیست و همینطور استفاده کننده را برای تهیه نمودن مطالب بیشتر موعظه می نماید.

عباراتی که برای ینک سازی به کارگیری می گردند را انکر تکست می نامیم. این کلمه ها درک عالی را به ارمغان میاورند و مانند پلاکی می باشند که به الگوریتم ها و برهان انسانی، چیزی که انتظار اش را دارا هستند را نماد میدهند.در لحاظ داشته باشید که پیوند سازی در صفحه های سازه به نیاز به پی بردن بیشتر و همچنین دقت به ماهیت یک محتوا میباشد و نباید از هر واژه و کلمه ای برای آن بهره مند شد. این خیلی اصلی میباشد که به لانگ تیل ها رویت کرد کبیر تری ببخشید چون کاوش گران نیاز های شان را وقت گیر خیس ایفا می‌دهند.

برای استفاده کننده بنویسید خیر برای ربات
نادرست نکنید، گوگل باذکاوت خیس از چیزی میباشد که پندار اش را می‌کنید. این موتور کاوش قادر است فرق فی مابین یک نوشته‌ی‌علمی برای ماشین و استفاده کننده را متوجه گردد. به‌این تصور کنید که آیا ترافیک وب سایت شما‌را عده ای از قابل انعطاف افزارها تشکیل میدهند یا این که عده ای که میایند تا تبدیل به مشتریان دارای تعهد شوند. طوری بنویسید که استفاده کننده مقصود شما در هر جایگاهی که هت بتواند شایسته ترین جواب را از شما بگیرد. بی آلایش و سرازیر نویسی دو اصل اصلی در محتوا میباشد.

الگوریتم های گوگل آحاد لهجه ها را می‌شناسند و این آنقدر عنایت دارااست که باورهای شمارا در دانش کتابت و محتوا نویسی به بحران میکشد. دو محتوای یکسان که یکی از خطا املایی داراست و دیگری خیر، در درجه بندی شان مقام های متفاوتی را تجارب می نمایند. یک مولف حرفه‌ای با رعایت این استانداردها، شانس شمارا برای یک برخورد بی سابقه ضمانت می نماید.

رضایت چه‌گونه اندازه گیری می‌گردد؟
نظریات و باورهای نادرست متعددی دراین باره وجود دارااست. حقیقت این میباشد که هیچ کس نمی داند.

بخش اعظمی از وب لاگ نویسان میگویند که فرصت حضور (دوران هنگامی که یوزرها پیش از رجوع به SERP به وبسایت می‌پردازند) یا این که اصطلاحاً چسبیدن به Pogo یک کدام از عواملی میباشد که الگوریتم RankBrain ارتفاع میکشد به اکانت آورد.

واقعیت این میباشد که‌این میزان برای انتخاب چگونگی و خیر رابطه آن فیض خاص کاوش کفاف نمی دهد.

در بخش اعظمی از مفاد، مرور وبسایت و بعد رجوع سریع به SERP به‌این مضمون‌ وجود ندارد که یوزرها داده ها متبوع خویش را پیدا نکرده اند.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 419 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 13:54

وقتی که وردپرس راکت را از روی وب سایت غیر‌فعال میکنیم، آموزش سئو تکنیکال اختلال برطرف می گردد و این مسئله سبب ساز می‌گردد باور داشته باشیم که اختلال از وردپرس راکت میباشد.

آیا حقیقتا نیاز به حل این نقص‌ داریم
در واقع هیچ نیازی به حل این نقص‌ وجود ندارد. چرا‌که URL‌های شما بوسیله گوگل به به عبارتی شکلی که در وبسایت شما و در وب سایت‌های دیگر به وبسایت شما لینک و پیوند داده گردیده باشند به ربات‌های گوگل اعلام خواهند شد.

هم اکنون گوگل هیچ آدرسی از وبسایت ما به‌صورت https://mihanwp.com/mihanpanel ندارد پس این قضیه سبب میشود این برگه بوسیله گوگل به‌تیتر کاغذ تکراری یا این که Duplicate Content شناخته نشود.

چطور ایراد را حل کنیم
در صورتی این مسئله روی روان شماست خوب میباشد آن را برطرف نمائید. مثل یکی دوستان که به اینجانب می‌خاطرنشان کرد زمانی رنگ هدر سایتم را قرمز‌رنگ می کنم، ورودی گوگل بهتری دارم.  پس با لبخندی خوشگل از وی درخواست کردم هدر سایتش را قرمز‌رنگ نماید تا ورودی بیشتری داشته باشد. 

نحوه اولیه: به کارگیری از پلاگین
شما کافیست پلاگین WP Rocket | Enforce Trailing Slash on URLs را دانلود و روی وبسایت خویش نصب فرمایید. به همین راحتی! سوای نیاز به هیچ تنظیماتی، اختلال برطرف شود.

نحوه دوم: حل خلل فارغ از نیاز به نصب پلاگین
در شیوه دوم، کافیست وارد فولدر منیجر هاست خویش گردید و پوشه .htaccess را بازنویسی نمائید. بعد از آن کدهای پایین را بدین فولدر اضافه فرمائید و نقص‌ برای مدام حل گردد.

# Force trailing slash by mihanwp.com
RewriteEngine On
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_METHOD} GET
RewriteCond %{REQUEST_URI} !(.*)/$
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !\.(gif|jpg|png|jpeg|css|xml|txt|js|php|scss|webp|mp3|avi|wav|mp4|mov)$ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ https://%{HTTP_HOST}/$1/ [L,R=301]
در حالتی که شما نشانی‌های پست خویش را فارغ از اسلش در لحاظ گرفته‌اید متاسفانه راهی برای حذف اسلش از انتهای پست وجود ندارد. طبق گفته وب سایت وردپرس راکت شما نیازی به حل این نقص‌ نخواهید داشت به دلیل آنکه پلاگین‌های seo با استعمال از canonical به نشانی اساسی لینک و پیوند می دهند و این مورد سبب Duplicate Content در تارنما شما نخواهد شد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 173 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 14:15

از دید معنا‌، به حساب آوردن ROI در seo بسیار مشابه به به حساب آوردن ROI هر نوع سرمایه‌‏گذاری تجاری دیگر میباشد. آموزش سئو تکنیکال فقط چیزی که شما نیاز دارید دوتا میباشد: چه چیزی (هزینه) می گذارید و چه چیزی (فایده) می گیرید.

هزینه seo: واحد سنجش مبلغی که برای کمپین‌های سئویی خویش هزینه می کنید.
بهره seo: مقدار مبلغی که از کمپین‌های سئویی خویش اخذ میکنید.
 هزینه بهینه سازی
بیایید آغاز هزینه seo را پژوهش کنیم. ترازو دارایی مایحتاج برای عمل‌های سئویی شما بستگی به یکسری دلیل داراست – این که آیا سئوی خویش را در باطن کمپانی رئیس میکنید یا این که آن را به یک تاکسی دیجیتال مارکتینگ برون سپاری می کنید، و نوع تکنولوژی‌ای که برای حفاظت از استراتژی سئوی خویش به شغل می‎برید.

در حالتی که از یک ماشین کرایه ای بهینه سازی به کارگیری میکنید: در حالی که هزینه سرویس ها بهینه سازی بسته به موردها جان دار بسیار متعدد میباشد‌، اکثر بسته‌ها دارنده هزینه ماهانه اثبات میباشند‌ که به حساب آوردن هزینه‌های شما‌را راحت می‌نماید چون نیازی به تقسیم هزینه‌ها وجود ندارد.
در حالتی که seo را در باطن کمپانی رئیس می کنید:  در صورتی یک نفر یا این که مجموعه به طور مجموع وقت روی بهینه سازی شغل نماید‌، منابع داخلی به راحتی قابل گردآوری‌آوری میباشد. در حالتی‌که تولیدکنندگان محتوا‌، بازاریابان دیجیتال‌، بسط‌‎دهندگان و… در تعدادی مجموعه عمل می‌نمایند و بهینه سازی فقط یک کدام از وظایف مختلف آن‎ها میباشد‌، بایستی وقتی که ظریف و به‌طور معین صرف بهینه سازی میشود را به دست آورید تا بتوانید تمام هزینه‌های بهینه سازی خویش را احتساب فرمایید (مبنی بر نرخ ساعتی).
تکنولوژي: به احتمال زیاد شما از اشکال متعدد نرم افزار‌، ابزار و… برای اجرای استراتژی سئوی خویش به کار گیری می کنید. هریک از این هزینه‌ها را در به حساب آوردن seo نظر فرمایید. (در‌حالتی که برنامه را در میان دسته‌های متفاوت به اشتراک می گذارید‌، درصدی از هزینه را که برای عمل سئوی شما مطلوب به حیث می رسد‌، در لحاظ بگیرید).

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 136 تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت: 14:17

در کلیپ گذشته درباره قرار تصاحب کردن کشور وردپرس در برگه اولیه گوگل به شما توضیح دادیم. حال به عبارتی‌طور که قسم دادیم، آموزش سئو تکنیکال درین کلیپ میخواهیم رازی با شما فی مابین بگذاریم که بتوانید با به کار گیری از آن هر سایتی را در برگه نخستین گوگل با عبارت دلخواه خویش اکران دهید. پیش از اینکه به سراغ عبارت مهم برویم، می بایست شما‌را با لغت ها کلیدی بیشتر آشنا کنیم. برای بهینه سازی کردن هر کدام از صفحه های تارنما در گوگل، می بایست آن برگه را با یک عبارت کلیدی خاص اکران دهیم. البته لغت ها کلیدی مشمول سه تیم مهم میشوند.

عبارت کلیدی Tail
این کلمه ها تک واژه‌ای میباشند. مثل وردپرس، خودرو، بورس و … که هر سایتی امید داراست با استعمال از آنها در شیت نخستین گوگل باشد.

عبارت کلیدی Head
معمولا 2 تا 3 واژه و کلمه دارا هستند. مثل فراگیری وردپرس، فراگیری بورس، یادگرفتن سپرده گذاری و … . تارنما‌های متعددی میباشند که رغبت دارا‌هستند با این کلمات در برگه نخستین گوگل باشند.

لغات کلیدی Long Tail
این نوع لغات معمولا 3 کلمه و واژه تا 6 واژه یا این که بیشتر می‌باشند. مثل فراگیری نصب وردپرس روی ویندوز، چه طور خودرو خویش را کارشناسی کنیم و … . معمولا وبسایت‌ها روی این لغات تمرکز متعددی نمی کنند و میل ندارند با این نوع لغات وبسایت خویش را در حاصل رفیعتر اکران دهند. البته چاره مهم همین‌جاست!

در کلیپ آینده درباره کلمات کلیدی Long Tail توضیحات بیشتری به شما خوا هیم اعطا کرد. این نوع لغت ها مداقه بسیار متعددی دارا‌هستند و قطعا در ذهن خویش به خیال بسپارید تا در ویدئوی آتی آن را با شما بیشتر آشنا کنیم.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 158 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت: 14:15

درپی به نظارت نکات متعدد در seo تکنیکال خوا هیم پرداخت. آموزش سئو تکنیکال نکاتی که رعایت هرکدام اثر بسزایی در بهبود شرایط وبسایت در موتورهای کاوش خواهد داشت.

۱- تعیین دامنه اساسی وب سایت
دامنه وبسایت آدرسی میباشد که یوزرها با آن به وبسایت دسترسی پیدا می‌نمایند، مثل nardebangroup.com. با گزینش دامنه مهم به موتورهای کاوش برای مثال گوگل اعلام می کنید که میل دارید وب سایت شما به چه شکل (هم پا با www یا این که سوای www) در ورقه نتیجه ها کاوش اکران داده خواهد شد.

عالی میباشد بدانیم که داشتن www در دامنه، هیچ تاثیری روی بهینه سازی و مرتبه تارنما ندارد البته این به‌این مضمون‌ وجود ندارد که مدام بایستی دامنه تارنما خویش را سوای www تعیین نمائید. پیشوند www در نشانی تارنما در قبلی یک استاندارد محسوب میشد، و امروزه اینگونه وجود ندارد. اکثری از تارنما‌های کهن‌خیس ممکن میباشد هنوز این عبارت را در نشانی دامنه خویش داشته باشند. چرا‌که تغییر دادن آن به یک دامنه سوای www ابهام‌هایی دارااست که مدیران وب سایت‌های سابق نمیخواهند خویش را سرگرم آن نمایند.

به طور کلی می‌قدرت اظهار‌کرد که گزینش یک کدام از این دو شرایط، بیشتر به ذوق‌ی فردی شما بستگی داراست. در صورتیکه ترجیحتان یک نشانی کوتاه‌خیس میباشد، بایستی از دامنه‌های سوای www به کارگیری فرمائید. البته به خیال داشته باشید که در شکل گزینش هرمورد، می بایست پیکربندی بازنشانی (redirect) را به گونه ای اجرا دهید که صرفا یکی این دو موقعیت قابل دسترسی باشد. از جمله، دامنه وب سایت نردبان www.nardebangroup.com میباشد. ولی در حالتی‌که کسی نشانی nardebangroup.com را در مرورگر خویش وارد نماید، به طور اتومات به نشانی مهم، یعنی www.nardebangroup.com هدایت می گردد.

همینطور می بایست در به کار گیری از حروف بلندمرتبه و خرد و یا این که پروتکل‌های گوناگون اعتنا کرد که دو نشانی متفاوت، محتوای یکسان نداشته باشند. از جمله دو نشانی پایین را در حیث بگیرید:

nardebangroup.com/about
nardebangroup.com/ABOUT
پیکربندی Redirect می بایست به طوری باشد که هردوی این نشانی‌ها به شیت about ختم شوند. در حال حاضر نشانی این صفحه های را در حیث بگیرید:

-https://www.nardebangroup.com/about
-https://nardebangroup.com/about
-http://nardebangroup.com/about
-http://www.nardebangroup.com/about
با اینکه بعضی از این نشانی‌ها دارنده پروتکل https و بعضی http میباشد، پیشوند www در بعضا میباشد و در برخی وجود ندارد البته می بایست قطعا یکی دو نشانی به دیگری redirect خواهد شد. در غیر این شکل به سئوی وب سایت لطمه وارد می شود. به این دلیل‌که این دو نشانی با یکدیگر رقابت می‌نمایند و از شانسشان برای قرار به دست آوردن در مرتبه‌های فراتر کاسته می گردد. در نمونه بالا کلیه نشانی‌های مذکور به ورقه https://www.nardebangroup.com/about هدایت میشوند.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 203 تاريخ : دوشنبه 3 مرداد 1401 ساعت: 14:32

با اعتنا به مزایا و معایب بهینه سازی و تبلیغات کلیکی (PPC)که درین نوشته‌علمی ذکر کردیم، ممکن میباشد آموزش سئو تکنیکال هنوز برای بخش اعظمی از اشخاص این پرسش پیش بیاید که برای ارتقا ورودی‌های اینترنت‌تارنما‌مان کدام شیوه میتواند مفیدتر باشد؟ seo یا این که تبلیغات کلیکی؟ در جواب بدین سوال می بایست بیان کنم که تماماً بستگی به وضعیت و حالت فعلی شما دارااست. ممکن میباشد شما اکنون سرمایه نسبتاً متعددی داشته باشید و قصد دارید سریع به درآمد برسید؛ در فیض میتوانید از تبلیغات کلیکی به کار گیری نمائید.

اما در صورتی شخصی می باشید که با سرمایه اول بسیار معدود استحصال‌و‌عمل اینترنتی خویش را استارت کرده‌اید و نمی‌توانید هزینه‌های هنگفتی را بابت تبلیغات کلیکی (PPC) پرداخت نمائید، بهینه سازی میتواند شایسته ترین آیتم برای شما باشد.

آنچه آموختیم
درین نوشته‌علمی همت کردیم که همه نقاط مثبت و منفی دو طریق بازاریابی seo و تبلیغات کلیکی که امروزه به وسیله بخش اعظمی از وبسایت‌های گرانقدر و کوچکی داخلی و فرنگی گزینه به کار گیری قرار می گیرند را، ذکر کنیم. در صورتیکه بخواهیم یک گردآوری‌بندی کلی داشته باشیم و بدین پرسش جواب دهیم که بهینه سازی (سئو) عالی میباشد یا این که تبلیغات کلیکی، بایستی بیان کنم که هیچ ضابطه مندرج برای این دستور نیست و تماماً بستگی به شرایط دستیابی‌و‌فعالیت اینترنتی شما دارااست.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 87 تاريخ : يکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت: 13:45